Hunde dyrlæge

Søger du en hunde dyrlæge? Hos Dyrlægehuset Arken står vi klar til at tage os af din hund i rolige rammer, der skaber tryghed for både dig og din hund. Som hunde dyrlæge kan vi hjælpe med enhver type behandling, din hund måtte have brug for. Derfor kan du blandt andet få hjælp til tandrensning af hund samt vaccination af hund.

Vores hundedyrlæge skaber en tryg oplevelse

Vi udfører en lang række undersøgelser og behandlinger i forbindelse med både medicinske og kirurgiske lidelser og vi råder over moderne og avanceret udstyr. Hos os har du også mulighed for at tegne et sundhedsabonnement, såkaldt VetPlan til hund. For et mindre månedlig beløb er den årlige vaccination gratis, desuden har du hvert år en gratis konsultation , du får 25% rabat på tandrens, foruden en række andre fordele til din hund.

Hos Dyrlægehuset Arken vægter vore hunde dyrlæger omsorg og åbenhed højt, ligesom kvalitet også er afgørende i vort arbejde. Vore dyrlæger gør derfor også meget ud af at skabe så behagelig og rar en oplevelse som muligt for din hund, så du kan føle dig helt tryg ved at lade os stå for behandlingen af din hund - hvad end det drejer sig om kastrering af hund, sterilisering af hund eller en helt tredje behandling.

25 % rabat på sundhesblodprøve i februar og marts 2024

Vi ved alle, at sygdom opdaget i tide kan have en afgørende betydning for vores egen sundhed. Dette gælder også for vore kæledyr. Dyrene fortæller os ikke om de små ændringer, de mærker i deres krop. Og et langt stykke hen ad vejen vil tidlig sygdom ikke give nogle kliniske symptomer, som vi kan spotte ved den fysiske undersøgelse.

Vil du være på forkant og opdage sygdom i tide, så er det muligt at bestille tid til sundhedsscreening, hvor vi undersøger din hunds blod og urin. Du kan læser mere her: Sundhesscreening tilbudspakke

Dyrlæge med god tid til din hund

Uanset om din hund trænger til en tandrensning, eller det er blevet tid til den årlige vaccinering, så står vores hunde dyrlæge i Helsingør, klar til at behandle din hund både nærværende, professionelt og sikkert.